[spectre] Hurloir streaming in Palais de Tokyo/ plus podcast/ (from Montevideo)

Louise Desrenards louise.desrenards at free.fr
Sat Feb 25 15:22:27 CET 2006

Chers tous, Dear all,

Loz est encore à Montevideo,
Loz - André Lozano - is still in Montevideo

Thierry ne communique pas sur les listes, ni Elli,
Thierry Fontaine, author of the concept "Hurloir" currently does not inform
by the way of the server lists and for the part of Elli Medeiros it is not
much more.

Donc je prends sur moi de vous informer de la suite du 23 février,
So I take my affair to follow the information since February 23...

.. qui était le jour d'inauguration du hurloir Montevideo-Paris,
installation pour un son direct en streaming au Palais de Tokyo, espace
d'art contemporain, jusqu'au 12 mars.
... that was the day of inaugurating a streaming radio in real time and
permanently art installation from Montevideo, South subway, to Paris, Palais
de Tokyo till March 12.

Pour ceux qui sont délocalisés des sites de l'action et de l'exposition,
To every one far away of the live places but being oneself in interest of
this popular act,

voici l'adresse rss du podcast depuis Montevideo à copier dans l'agrégateur
sur votre ordinateur (iTunes OU autres.)..
Here is the rss address to copy on your computer in your elective agregator
(iTunes OR OTHERS) :

 http://hurloir.net/index.php?rss=podcastmvd

The contents are sound and Spanish spoken sounds ands speeches :

-> Collectivo LOGO    6:42    19/02/06    Contradiciones post-politicas, que
pasa cuando el cambio se hiso, jovenes en la movida de Montevideo. Mariana,
Irena y Felipe

-> Hilde y Washington    2:17    21/02/06    macdonald un fracaso en
Montevideo, o porque el modelo Norte Americano no se importa tan
naturalmente en el Sur.

-> Lorena    6:04    22/02/06    Muchos Uruguajos se fueron a otros paises a
buscar una prosperidad que no encontraban aca, Lorena de vuelta a Espana (en
el avion) nos cuenta su vision de los cambios.

-> Washington    4:27    23/02/06    Uruguay es un crisol importante a donde
se mesclan nationalidades y culturas muy diferentes

Have a sweet week end

Louise

Quote of the first info by on nettime-fr :